VÝŽIVA  Je zde jeden produkt

Podkategorie

  • PROTEINY

    Proteiny poskytují obrovskou výhodu v tom, že nám dodávají potřebnou dávku lehce vstřebatelných bílkovin při zachování současného objemu stravy. Proteiny slouží k výživě svalů, ke zvýšení jejich objemu, k podpoře výkonnosti, zkrácení doby regenerace a jak je již uvedeno výše - na doplnění potřebného denního přísunu bílkovin.

  • AMINOKYSELINY

    Aminokyseliny slouží pracujícím svalům jako zdroj energie během dlouhotrvající zátěže, protože jejich dusíkové části tvoří aminokyselinu alanin, která je v játrech přeměněna na glukózu a ta se vrací zpět do svalu jako zdroj energie. Takto vytvořená energie šetří glykogen ve svalech a brání katabolismu. BCAA aminokyseliny (leucin, isoleucin, valin) užívané během tréninku zvyšují hladinu růstového hormonu a inzulínu současně, což vede k anabolickému (svaly budujícímu) efektu. Užití BCAA před tréninkem brání poklesu hladiny testosteronu a po jeho ukončení dochází k jejímu nárůstu. Posledním efektem při užívání BCAA (odlišným od normálních aminokyselin) je snížení pociťované námahy. Tento fakt je podpořen tím, že snížená koncentrace BCAA v krvi vede ke zvýšené koncentraci serotoninu v mozkových buňkách a ke zvýšení projevů únavy.

  • ANABOLIZÉRY A NO PRODUKTY

    V případě, že máme kvalitní stravovací plán a potřebný nutriční příjem, pak teprve je vhodné rozšířit dosavadní suplementaci o anabolizéry.

  • SPALOVAČE TUKU

    Existují dvě skupiny spalovačů tuků: 1. STIMULAČNÍ SPALOVAČE TUKŮ Stimulační spalovače se řadí mezi nejúčinnější spalovače tuku. Jsou založeny na tom, že stimulují centrální nervový systém a mají tzv. termogenní účinek, jehož důsledkem je zrychlení metabolizmu a mírné zvýšení tělesné teploty. Základním předpokladem jejich použití je dobrý zdravotní stav. Jsou to například: Kofein, zelený čaj, synephrine (synefrin) 2. NESTIMULAČNÍ SPALOVAČE TUKŮ Jedná se o tzv. welness, nebo chcete-li šetrnou kategorii. Tyto spalovače neobsahují žádné stimulátory (kofein, theobromin atd.) a jejich mechanizmus účinku působí odlišnou cestou. Jsou to například: CLA, chrom, HCA, L-carnitin, chitosan

  • IONTOVÉ NÁPOJE

    IONTOVÉ NÁPOJE jsou v těle důležité pro: doplnění ztraceného množství tekutin, minerálů a iontů, které odcházejí z těla společně s tekutinami dodání potřebného množství energie udržení konstantní hladiny výkonu zabránění negativních projevů (např. křeče) zabránění kolapsu organismu Hypotonické iontové nápoje Jsou nejpoužívanější především při aktivitách, kdy z těla odchází velké množství řídce koncentrovaného potu, kde hlavní jeho složkou je voda (běh, cyklistika). Při takovém množství odváděného potu je třeba doplnit tekutiny a právě onomu řídkému potu nejlépe odpovídá hypotonický nápoj. Jedná se tedy především spíše o doplnění tekutin, než o nějakou manipulaci s ionty. Izotonické iontové nápoje Užívají se především tehdy, kdy sice dochází k velkému pocení, ale výkon netrvá příliš dlouho (ne déle než hodinu) - pot je koncentrovanější a nedochází k takovým ztrátám tekutin (spíše silové sporty; nebo vytrvalostní se silovým charakterem - squash, tenis). Při svalové práci je třeba větší množství iontů.

  • GAINERY / SACHARIDY

    Sacharidy jsou hlavním a vlastně jediným zdrojem energie silového tréninku, proto by měly v průměru zahrnovat 50-60% denního energetického příjmu. Jakmile totiž tělu chybí glykogen, bere energii ze svalů. Gainery obsahují glukózu a aminokyseliny, které spolu ruku v ruce vytvářejí ve svalech procesy, díky nimž nedochází ke katabolickým (svaly odbourávajícím) reakcím.

  • STIMULANTY / ENERGIZÉRY

    Stimulanty a energizéry zvyšují celkově připravenost organismu k danému výkonu - především k výkonnostním a silovým sportům. Zlepšují fyzickou ale i psychickou aktivitu, mobilizují tukové zásoby a sval využívá tuk jako zdroj energie. Stimulanty podporující maximální výkonnost při fyzicky náročných aktivitách, oddalují únavu a pocit vyčerpanosti. Nejsilnějšími a nejpoužívanějšími stimulanty jsou kofein, taurin a synefrin nebo guarana. Pokud chcete zvýšit koncentraci a odstranit únavu, stimulanty a energizéry pro vás budou tou pravou volbou.

  • TRIBULUSY

    Tribulus se používal po staletí ve starověkém Řecku, Indii a Africe k omlazení těla. Stimuluje organismus k vyšší tvorbě testosteronu - tzn. zvyšuje schopnost regenerace, nárůstu síly i svalové hmoty, dále pak působí pozitivně na libido.

  • KLOUBNÍ VÝŽIVA

    Na trhu se nachází nepřeberné množství kloubní výživy. Obecně přípravky kloubní výživy vyživují a chrání klouby a pomáhají udržovat vaziva a klouby v dobrém stavu. Známým je například kolagen - nejdůležitější bílkovina lidského těla. Kolagen je až ze 40% součástí chrupavky, je obsažen v pojivu a vazivu, oddaluje stárnutí pokožky, zpevňuje ji, vyhlazuje vrásky nebo zlepšuje pevnost vlasů a kloubů. Další součástí chrupavky je i chondroitin sulfát - polysacharid. Je doporučován při osteoartróze (zánětlivé onemocnění kostních kloubů). Chondroitin sulfát váže vodu a tím zajišťuje elastické a mechanické vlastnosti chrupavky. Při užívání alespoň 2 měsíce příznivě působí na bolesti a zánět u artrózy kloubů. Po vysazení účinek určitou dobu přetrvá. Chondroitin sulfát se vyskytuje např. v přípravcích Shark Cartilage, Celadrin, Artrin a další. Dalším z prvků kloubních přípravků je Glukosamin sulfát, který pomáhá zmírňovat bolest, ztuhlost a otoky kloubů. Opět je doporučován u osteoartrózy.

  • ZDRAVÁ VÝŽIVA

    Zdravý jídelníček se zaměřuje na kvalitní stravu, která je pro náš organismus snadno stravitelná a navíc je obohacena o důležité vitamíny a minerály.

  • VITAMÍNY

    Vitamíny a minerály přijímáme ze stravy. Pokud strava ale není dostatečně pestrá nebo jsme vystavováni velkému zatížení, je vhodné tyto vitamíny a minerály doplňovat ve formě různých suplementů.

  • TYČINKY

    Tyčinky jsou ideální pro doplnění živin v průběhu dne, mohou posloužit jako chutná svačinka nebo jako pomocník v případě, že vás přepadnou chutě na sladké.

  • KREATINY

    Užíváním kreatinu dochází ke zvětšení objemu svalů a síly. Svalová buňka díky kreatinu přijímá mnohem více tekutin a tím do svalové tkáně proudí více živin, což je primární pro svalový nárůst. Při užívání kreatinu se doporučuje zvýšení denního příjmu tekutin a kombinace s proteiny a sacharidy. Kreatin je látka tělu vlastní. Jedná se o sloučeninu 3 základních aminokyselin (argininu, methioninu a glycinu), které jsou na sebe navázány biochemickými pochody a za působení enzymů vzniká kreatin. Kreatin způsobuje zvýšený přísun energie ATP do svalové buňky a ta je pak schopná lépe pracovat. ATP se především využívá při krátkodobé námaze (i zatížení silového charakteru). Kreatin dále zvyšuje hladinu růstového faktoru v buňkách a tím i jejich větší nárůst. Nespornou výhodou je jednodušší zvětšení již vybudovaných svalů - kreatin totiž ve svalové buňce váže vodu.

  • VZORKY

    Nechcete riskovat, že vám daná příchuť nebude chutnat a kupovat tak zajíce v pytli? Vyzkoušejte si příchuť v jednorázovém vzorku a příště již vsadíte na jistotu! :)

Zobrazuje se 1 – 1 z 1 položky
Zobrazuje se 1 – 1 z 1 položky